اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۹۴۹

نمی‌دانم چرا اشتباهات داوری فقط به ضرر ماست

نمی‌دانم چرا اشتباهات داوری فقط به ضرر ماست
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم چرا فقط ما از اشتباهات داوری متضرر می‌شویم.
۱۹:۲۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان گفت: به تمام بازیکنان خسته نباشید می‌گویم، مانند هفته‌های قبل حریفمان تدافعی بازی کرد و به مشکل خوردیم و نتوانستیم گل بزنیم. متأسفانه با وجود موقعیت‌های زیادی که داشتیم توپ‌هایمان گل نشد.

وی ادامه داد: از حیدری داور مسابقه به خاطر شهامتی که به خرج داد و تصمیمش را درباره پنالتی عوض کرد تشکر می‌کنم، این کار او جای تقدیر دارد اما در دقایق ابتدایی بازی مهاجم خارجی پیکان آنقدر بد روی پای من آمد که شانس آوردم پایم نشکست، نمی‌دانم چرا داور او را اخراج نکرد. اگر مهاجم پیکان اخراج می‌شد شرایط بازی تغییر می‌کرد. در اواخر مسابقه هم یکی از بازیکنان پیکان روی ضربه جباروف با دست در محوطه جریمه توپ را زد که داور پنالتی نگرفت، نمی‌دانم چرا فقط ما از اشتباهات داوری متضرر می‌شویم. نگاه کنید ببینید در چند مسابقه با نظر کارشناسان اشتباهات داوری علیه ما بوده است. در بازی با سیاه‌جامگان هم همینطور.

بازیکن تیم فوتبال استقلال افزود: شاید اگر پنالتی به نفع ما گرفته می‌شد مانند خیلی از بازی‌ها با پنالتی مسابقه را می‌بردیم، امیدوارم اگر اشتباهات علیه ما بود در هفته‌های آینده داوران با دقت بیشتری سوت بزنند.

چشمی درباره نتایج سینوسی استقلال گفت: سبک بازی ما را همه می‌بینند، هجومی بازی می‌کنیم، موقعیت‌های گل زیادی داریم و فوتبال را خوب بازی می‌کنیم اما تنها توپ‌هایمان گل نمی‌شود.

وی درباره دلایل گل نزدن مهاجمان استقلال و همچنین هافبک‌های این تیم که به نظر می‌رسد متأثر از یکدیگر است، گفت: روزی که دروازه‌بان گل می‌خورد مهاجمان هم مقصر هستند، متأسفانه بدشانسی گریبان هافبک‌های تیم را هم گرفته است، هفته قبل ضربه سر من به تیر دروازه خورد اما سرانجام روزی می‌رسد که توپ‌های ما هم گل می‌شود.

چشمی در پاسخ به این سوال که آیا به قرعه‌کشی جام جهانی فکر کرده است یا نه، گفت: فکر نکرده‌ام اما امیدوارم قرعه خوبی باشد که هم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و هم صعود کنیم.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که بازی با تیم‌های بزرگ مهمتر است یا صعود از مرحله گروهی، گفت: اگر یکی از تیم‌های بزرگ و قدرتمند در گروه ما باشد بازی‌ها جذاب‌تر می‌شود اما اگر طوری شود که بتوانیم از گروهمان صعود کنیم بهتر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین